خدای من

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

خدای من

 

خــــــــــــدای من !


نه آن قدر پاکم که کمکــــم کنی و نه آن قدر بدم که رهـــایم کنی …


میــــــــان این دو گمم !

 

هم خــــود را و هم تــــــو را آزار میدهم …


هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنـــــــــی باشم که تو خواستی و


هــــــرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهـــــــایم کنی …

 


آنقدر بــی تو تنهــــــا هستم که بی تو یعنی “هیــــچ” یعنی “پـــــوچ” !


خـــــــــدایا هیــــــــچ وقت رهـــایم نکن… آمین

 



نظرات شما عزیزان:

من یک مادرم، من یک معلمم
ساعت8:56---25 تير 1393
سلام . . .
با سرچ مطلبی تو گوگل به وب شما رسیدم . . .
چنان پست هاتون به دلم نشست که یادم رفت برای چی اومده بودم . . . و مدتیه که دارم مطالبتون رو می خونم و به آهنگ وبتون گوش می دم . . .

از عکس این پستتون استفاده کردم با اجازه . . .

شاد باشید و خوشبخت . . .


یــــــاس
ساعت21:06---26 آذر 1392
کوچک باش و عاشق که عشق می‌داند آیین بزرگ کردنت را ....(نلسون ماندلا)

kati
ساعت23:16---22 آذر 1392
سلام ... ممنون که به من سر زدين ...
شما لطف دارید ... وب شما هم بسيار زيباست
موفق باشيد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, ساعت توسط masoud |